جم فیلم

فیلم,سریال,کارتون

جم فیلم

فیلم,سریال,کارتون

تبلیغات بازرگانی تلویزیونی در ایران و اثرات آن


تبلیغات بازرگانی تلویزیونی در ایران و اثرات آن

تبلیغات بازرگانی تلویزیونی در ایران و اثرات آن دسته: رسانه و علوم ارتباطات
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 457 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 212

در دانلود پایان نامه رشته مدیریت به بررسی تبلیغات بازرگانی تلویزیونی در ایران و اثرات آن می پردازیم

قیمت فایل فقط 59,000 تومان

خرید

دانلود پایان نامه رشته رسانه

تبلیغات بازرگانی تلویزیونی در ایران و اثرات آن

چکیده
تبلیغات یکی از موضوعاتی است که امروزه تمام مردم جهان حتی در دوردست ترین نقاط با آن آشنا و در ارتباط هستند و از آن تأثیر می پذیرند. پدیده تبلیغ بعنوان یکی از اجزای مؤثر جامعه نقش اساسی در ایجاد و بالفعل کردن نیاز دارد. کار کرد جدید این پدیده تولید نیاز یا به عبارتی آشکار ساختن نیازهای نهفته ای است که افراد در وضعیت فعلی به آن توجهی ندارند.تبلیغات به شیوه نوین در اوایل قرن 20 و با تغییرات بازار شکل گرفت. تا قبل از آن نقش اساسی تبلیغات تسریع توزیع کالاهای مصرفی بود که منحصراً توسط گروه معدودی از تولیدکنندگان شناخته شده به کار گرفته می شد. تدریجاً نیاز به تبلیغ برای آگاه ساختن مصرف کنندگان از وجود و مزایای کالاهای مختلف اعم از صنعتی، مصرفی و خدماتی روز به روز افزایش یافت. آنچنانکه تافلر در کتاب فرهنگ مصرف کنندگان چنین پیش بینی و اظهار نظر کرده بود: ((چنان شود که ماشین بدون حمایت تبلیغ نتواند به حیات خود ادامه دهد)). 
امروزه این پیش بینی تافلر به عینیت انجامیده است.امروزه تبلیغات در سطح جهانی دیگر صرف آگهی نیست بلکه بیشتر نقش آن تفهیم اطلاعات در مورد خصوصیات کالا و خدمات می باشد. یکی از صنایعی که کاملاً وابسته به امر تبلیغات می باشد صنعت بانکداری است.تبلیغات بانکی در دنیا فعالیتی نسبتاً جدید است و سابقه آن به آمریکا، انگلستان و ژاپن در دهه 1960 بر می گردد. پس از دهه 1960 و با توجه به شرایط حاکم بر جهان و ایجاد وضعیت رقابتی بین بانکها تدریجاً بانکداران استفاده از تبلیغات بانکی را برای مصارف خدمات مالی خود به مشتریانشان و ترغیب آنها به استفاده از آن خدمات آغاز نمودند.
در ایران تبلیغات بانکی به شیوه نوین پیشینه چندان عمیقی ندارد. در دهه های گذشته بانکهای ایرانی برای جذب مشتری از همان شیوه های معمولی تبلیغاتی در مورد کالای مصرفی استفاده می نمودند اما به تدریج به لحاظ ویژگیهای خدماتی آن، از جمله ناملموس بودن تبلیغات به شیوه قدیم دچار مشکلاتی گردید. زیرا برخی از خدمات بانکی را بدون عرضه آنها نمی توان نشان داد و دیگر آنکه تبلیغ متکی به تصویر است و بیشتر خدمات بانکی ویژگی ملموسی برای نشان دادن نداشتند.امروزه به دلیل رقابت شدید بانکی و مشابهت های موجود در فعالیتهای آنان هر بانکی سعی در معرفی خدمات جدید خود – که تلاش دارد تا مطابق با خدمات استاندارد جهانی باشد – را بعنوان خدمتی برتر عرضه می دارد و سعی می کند از طریق ارایه تبلیغات به خصوص تبلیغات تلویزیونی مخاطبان بیشتری را در بازار به خود جلب نماید.
کلمات کلیدی:

تبلیغات تلویزیونی

تحولات تبلیغات در ایران

اثربخشی تبلیغات تلویزیونی

متقاعدسازی مخاطب با تبلیغات تلویزیونی

مقدمه:
در کشور ما اثرگذارترین رسانه بر مردم کدام است؟یا بعبارتی دیگر؛ مردم کشور ما بیشتر از کدام رسانه ارتباط جمعی تأثیر می‌پذیرند؟شاید در بدو امر جواب بسیاری از مردم عادی و یا حتی کارشناسان ارتباطات به سؤالات فوق؛ تلویزیون باشد.تلویزیون رسانه‌ای با پوشش گسترده و مخاطبان زیاد است اما آیا براستی با ظهور و شکل‌گیری رسانه‌های جدید ارتباطی مانند؛ اینترنت و ماهواره و ابزارهای نوین ارتباطی مانند؛ SMS و بیلبورد، همچنان رسانه تلویزیون همانند سال‌های قبل دارای اثرگذاری زیاد است؟!و آیا مطبوعات با توجه به توسعه چشمگیرشان از ابعاد محتوا و کیفیت و رشد جمعیت شهرنشینی و طبقه با سواد جامعه که به تبع آن میزان روزنامه خوانان را افزایش می‌دهد، همچنان در تقابل با رسانه تلویزیون شکست خورده و ضعیفند؟!
مگر نه اینکه امروزه استفاده از اینترنت، ماهواره و مطبوعات و دیگر ابزار نوین ارتباطی به ارزانی ممکن است و دیگر نمی‌توان گفت و نباید اذعان کرد که تلویزیون به لحاظ استفاده ارزان‌ترین رسانه کشور است!
مزیت ارزانی تلویزیون دیگر ارزش گذشته خود را از دست داده است. مطبوعات با ارتقای کیفیت و محتوای خود مشتریان تبلیغاتی بزرگی را جذب نموده و از این طریق قیمت فروش خود را تا حد قابل ملاحظه‌ای کاسته‌اند.دستیابی به اینترنت امروزه در هر کافی‌نت، کتابخانه و فرهنگسرایی ممکن است و شهروندان در صورت علاقه به استفاده از اینترنت در منزل مسکونی و محل کار خود تنها باید همانند خرید دستگاه تلویزیون هزینه اولیه خرید رایانه را بپردازند و پس از آن به راحتی به اینترنت راه یابند. پیشرفته‌ترین نوع و مدل ماهواره نیز با قیمت نازل البته با کارآیی بالا در دسترس شهروندان قرار دارد.پس خواسته یا ناخواسته باید به تلویزیون بعنوان اثرگذارترین رسانه کشور با دیده شک و تردید نگریست. توجه‌به‌این‌موضوع‌نیزبرای‌این‌تحقیق مفید خواهد بود که اگر بدانیم سیاستهای نادرست اعمال شده در تلویزیون طی چند ساله اخیر سبب رویگردانی عده زیادی از رسانه ملی شده است، واقعیتی که انکار آن ناممکن است.
فهرست مطالب
پیشگفتار 2
فصل اول :مقدمات 6
مقدمه 6
1. 1. تعریف و بیان موضوع تحقیق 9
1 .2. ضرورت انجام تحقیق 11
1 .3. اهداف تحقیق 11
1 .4.سئوالات تحقیق 11
1 .14. تعریف واژه‌ها و اصطلاحات تخصصی تحقیق: 12

فصل دوم:تبلیغات تلویزنی و تحولات آن 12

مقدمه 12
تعاریف بازاریابی : 13
خدمات و خدمات بانکی 17
درباره خدمات بانکی دو ویژگی دیگر نیز به این ویژگیها اضافه می شود که عبارتند از: 18
1- ناملموس بودن (intangibility): 18
2- تفکیک ناپذیری (inseparability) 19
3- غیرقابل ذخیره بودن (inventory): 20
4- ناپیوستگی (inconsistency): 20
5- مسئولیت امانتداری : 21
6- جریان دو طرفه اطلاعات 22
تبلیغات 32
تعاریف تبلیغات: 33
بودجه تبلیغات: 45
1- مزایای تبلیغات تلویزیونی: 49
2- معایت تبلیغات تلویزیونی: 49
ارزیابی : 49
تکنیک کریسپ: 58
تکنیک ترغیبی (داگمار) (Persuasive) : 59
معرفی مدل پیشنهادی و اجزای آن: 62
شرکتهای تبلیغاتی: 63
مصرف کننده و عموم مردم 67
آسیب شناسی تبلیغات بازرگانی درایران 71
از دید شرکتهای تبلیغاتی: 71
خصوصیات تلویزیون 73
اخبار و امور عمومی 77
ارزشهای اجتماعی 77
مقدمه مطالعات انتقادی 96
تلویزیون و مذهب 98
تصویر محوری در برابر کلام محوری 99
تلویزیون و خانواده در ایران 101
به سوی یک ترکیب 107
نتایج 111
اثرات وسایل ارتباط جمعی: 112
اثرهای تجربه مصنوعی: 120
اثرهای خشونت تلویزیونی: 120
الگوی اثرهای قدرتمند: 123
بخش اول: ارتباط 124
الف- تعاریف – نظریه ها: 124
ب- ارتباط جمعی : 128
(برلو) اجزای ارتباطی خود را بدین شرح توضیح می دهد: 136
1- منبع- رمزگذار: 136
ب) نگرشها: 137
ج) سطح دانش: 137
د) موقعیت منبع در یک سیستم اجتماعی و فرهنگی: 137
گیرنده – رمزخوان: 138
3- پیام: 139
کانال: 139
وظایف وسایل ارتباط جمعی : 147
بخش دوم:مخاطب 148
الف – تعاریف – نظریه ها 148
برای تهیه کنندگان و فرستندگان پیام ارتباطی، پذیرش دیدگاه جامعه انبوه، حداقل سه معنی را به همراه دارد: 153
طبقه بندی (مک کوایل)، می باشد که ابعاد زیر را در بر می گیرد: 157
ویژگی های مربوط به مخاطبان را به هشت بخش زیر تقسیم می کنند: 160
ج- دسته بندی مخاطبان: 173

بخش سوم:مخاطب و شیوه استفاده از رسانه 179

(وبستر) سه جریان متفاوت را برای مخاطبان تلویزیونی مطرح می کند که در جذب و حفظ مخاطبان تأثیر بسزایی دارد: 189

بخش چهارم:اقناع و متقاعدسازی مخاطب 191

منابع : 215

قیمت فایل فقط 59,000 تومان

خرید

برچسب ها : تبلیغات بازرگانی تلویزیونی در ایران و اثرات آن , تبلیغات تلویزیونی , تحولات تبلیغات در ایران , اثربخشی تبلیغات تلویزیونی , متقاعدسازی مخاطب با تبلیغات تلویزیونی , بررسی تاثیر تبلیغات تلویزیونی , دانلود پایان نامه تبلیغات تلویزیونی , تبلیغات بازرگانی تلویزیونی در ایران و اثرات آن

سریال پادری

  • کد محصول: 109114
  • قیمت : 12,000 تومان
  • اشتراک
شماره مجوز : 188/95/3265111

خلاصه داستان:
قصه از آنجا آغاز می شود که قالیشویی مشتاق تعطیل شده و فیروز مشتاق در ایام نزدیک به نوروز به خاطر از دست نرفتن اعتبار قالیشویی و حفظ مشتریان سابق، سعی میکند با اجاره یک قالیشویی دیگر، کارش را پی بگیرد. او با انبوهی از فرش های نشسته روبه رو است و دردسرهای جدیدی برایش رخ میدهد…

بازیگران:
جمشید مشایخی، هومن برق نورد، بهنام تشکر، سیما تیرانداز، نگار عابدی، امیرحسین رستمی، مجید یاسر، ابراهیم آبادی، کریم قربانی، شهین تسلیمی، محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی و زینب فلاحت

خرید سریال کره ای افسانه خورشید و ماه دوبله فارسی


خرید سریال کره ای افسانه خورشید و ماه دوبله فارسی

قیمت: 9000 تومان

سفارش سریال افسانه خورشید و ماه



خرید اینترنتی سریال افسانه خورشید و ماه دوبله فارسی



نام اصلی سریال افسانه خورشید و ماه The Moon Embracing the Sun

به معنای ماه در آغوش خورشید تولید سال 2012 کره جنوبی می باشد.




مشخصات سریال افسانه خورشید و ماه :



زبان سریال: دوبله فارسی



تعداد قسمت:30 قسمت(نسخه کامل)



تعداد دیسک: 5 عدد دی وی دی



فرمت: خانگی



کیفیت صدا و تصویر: عالی



پخش از شبکه سه سیما


سریال افسانه خورشید و ماه دوبله فارسی



داستان سریال کره ای افسانه خورشید و ماه:


داستان این سریال کره ای از آنجایی شروع می شود که ملکه مادر برای تضعیف خاندان امپراطور و روی کار اوردن اقوام نزذیک خود به دربار نقشه قتل برادر ناتنی امپراطور را می کشد و او را توسط وزیر دربار به اسم یون به قتل می رساند.همسر برادر امپراطور که بانوی اعضم دربار می باشد  شاهد ماجرای قتل هست تحت تعقیب قرارگرفته و زخمی می شود اما توسط همسر مشاور اعظم امپراطور نجات پیدا کرده و همین امر باعث می شود که که او بعد از دام افتادن توسط وزیر یون و قبل از کشته شده از دوستش میخواهد که مراقب فرزند مشاور اعظم در آینده باشد.بعد از گذشت چند سال همسر مشاور و دخترش برای مراسم اهدا جوایز به دربار میروند و همین امر باعث آشنایی ولیعهد لی هون و دختر مشاور شده و رابطه عاشقانه ای بین ان دو ایجاد می شود و سرانجام باعث ازدواج انها شده اما ملکه مادر که از این ازدواج راضی نیست نقشه قتل همسر ولیعهد (بانو یئون وو) را میکشد و از بانوی اعظم دربار میخواهد که او را با سم بکشد.اما این بانو که به دوستش قول داده بود از این دختر مراقبت کند داروی مرگ اور موقت را به یئون وو داده و او را مسموم میکند و..

خرید        سوال از فروشنده

خرید سریال داستان زندگی هانیکو دوبله کامل


خرید سریال داستان زندگی هانیکو دوبله کامل

قیمت: 14000 تومان

سریال داستان زندگی هانیکو دوبله فارسی



خرید اینترنتی سریال داستان زندگی هانیکو



سریال هانیکو ی
کی از سریالهای ژاپنی قدیمی بسیار زیبا می باشد.



سریال کامل داستان زندگی هانیکو پخش جدید شبکه تماشا


خرید سریال داستان زندگی هانیکو دوبله کامل

مشخصات سریال داستان زندگی هانیکو :


تعداد دیسک : 8 عدد DVD

فرمت:نسخه خانگی

قابل پخش در کامپیوتر و دستگاههای دی وی دی پلیر

کیفیت صدا و تصویر:بسیار خوب

تعداد قسمت: نسخه کامل پخش جدید از شبکه تماشا(43 قسمت)


فیلم هانیکو یکی از سریالهای قدیمی ژاپنی که بعد از سریالهای معروف اوشین و جنگجویان کوهستان پخش شد و مخاطبان زیادی رابه خود جذب کرد.
داستان این سریال ژاپنی نیز مانند سریال اوشین بسیار زیبا و مورد تحسین بود.


سریال داستان زندگی هانیکو دوبله فارسی



سریال داستان زندگی هانیکو
برای اولین بار در دهه 70 از شبکه دوم سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد و مخاطبان زیادی به دست آورد. داستان در مورد دختری به نام هانیکو می باشد که در سالهای دور (دوران میجی و تایشو) در ژاپن زندگی می کند. هانیکو با تشویق های استادش موفق می شود ادامه تحصیل بدهد و پس از سالها به عنوان اولین زن خبرنگار ژاپنی در یکی از روزنامه های رسمی این کشور مشغول به کار شود. این سریال زیبا، صحنه هایی بسیار جالب و به یاد ماندنی از عشق، ایثار، محبت و مهربانی را به تصویر می کشد.این سریال در دهه 60 بعد از سریال سال های دور از خانه که آن هم با نام اوشین معروف شده بود، محبوبترین سریال خارجی تلویزیون است.


دوبله سریال هانیکو یکی از بهترینهای اون زمان شناخته میشه. با صدای پرصلابت و دلنشین عطا الله کاملی که میگفت زندگی منشوریست در حرکت دوار. منشوری که پرتو پرشکوه خلقت .. با رنگ های بدیع و دلفریبش آنرا دوست داشتنی ، خیال انگیز و پرشور ساخته است ... این مجموعه دریچه ایست به سوی ... داستان زندگی! شروع میشد.دوبلور ‌هانیکو و شخصیت‌های معروف دیگر چون اوشین، یانگوم و هوسان‌نیانگ مینو غزنوی می باشد.


از بین بازیگران فیم هانیکو ، یوکی سایتو (هنرپیشه نقش هانیکو) با شغل اصلی خوانندگی پاپ و بازیگری و کن واتانابه (هنرپیشه نقش گنزو) که بعدها در فیلمهای هالیوودی زیادی مثل inception ، آخرین سامورائی، نامه هایی از ایوجیما، خاطرات یک گیشا بازی کرده از معروفترین ها هستند.

برای خرید پستی سریال داستان زندگی روی گزینه خرید کلیک کرده و فرم سفارش را به صورت کامل پرنمایید.

خرید        سوال از فروشنده

خرید سریال سالهای دور از خانه دوبله فارسی


خرید سریال سالهای دور از خانه دوبله فارسی

قیمت: 30000 تومان

خرید سریال سالهای دور از خانه دوبله فارسی


سریال زیبای سالهای دور از خانه معروف به اوشین دوبله فارسی


خرید پستی سریال کامل اوشین یا سالهای دوراز خانه با کیفیت عالی در 20 عدد DVD


سریال اوشین یکی از بهترین و ماندگارترین سریالهای قدیمی ژاپنی می باشد.



سریال سالهای دور از خانه


همه ما این سریال قدیمی و ماندگار را به یاد می آوریم زیرا خاطره زیبایی ازدوران کودکی ما میباشد.
سریال اوشین یا سالهای دوراز خانه یکی از سریالهای جذاب و خاطره انگیز قدیمی میباشد.

سریال سالهای دور از خانه یا اوشین  نام سریالی تلویزیونی ژاپنی است که در سال 1983 توسط NHK تولید شد و در دهه شصت در تلویزیون ایران پخش می‌شد.
شخصیت اصلی دراین سریال زیبا اوشین تانوکورا می باشد که در سنین پیری خاطرات زندگی سختش از زمان کودکی تا بزرگسالی را تعریف می‌کند.
خرید سریال سالهای دور از خانه دوبله فارسی

سریال سال‌های دور از خانه داستان زندگی دختر بچه‌ای فقیر است که بعد از طی یک زندگی سخت صاحب و مالک بزرگترین فروشگاه‌های زنجیره ای در ژاپن می‌شود. در طول این سریال مشکلات مردم ژاپن را در زمان جنگ جهانی دوم به تصویر کشیده شده است.
مشخصات سریال سالهای دوراز خانه :

نام سریال: سال های دور از خانه (اوشین) – Oshin

تعداد دیسک: 20 عدد دی وی دی

قابل پخش در همه دستگاه های خانگی با کیفیت عالی

تعداد قسمت ها: 77 قسمت کامل با دوبله فارسی

پخش جدید از شبکه تماشا
بازیگران سریال اوشین  سه زن در مقاطع  سنی متفاوتی بودند، یک بازیگر کودک، یک زن جوان و یک زن مسن که بعد از 30 سال از ساخت این سریال هرکدام سرنوشت متفاوتی داشتند.
شرح مختصری از بازیگران اصلی زن سریال اوشین:

آیاکو کوبایاشی:


این بازیگر، ایفاگر نقش اوشین در سنین 6 تا 10 سالگی بود. البته آیاکو که متولد 11 اگوست سال 1972 (20 مردادماه سال 1351) است، در آن زمان خود 11 سال بیشتر نداشت.


خرید سریال سالهای دور از خانه دوبله فارسی

آیاکو در زمان پخش سریال اوشین به محبوبیت بسیاری دست یافت و مجلات آن زمان تصاویری از وی را روی جلد خود چاپ می‌کردند.


اوشین روزگار سختی را گذراند ولی در همه این مدت عاشق پدر و مادرش بود و در هر شرایطی به آنها احترام می‌گذاشت.


خرید سریال سالهای دور از خانه دوبله فارسی

اوشین در کودکی خود در خانه‌ای بسیار فقیرانه زندگی می‌کرد که لوکیشن اصلی آن خانه‌ای 100 ساله در ناکایاما است و هنوز هم به صورت ویژه‌ای نگهداری می‌شود و در حال حاضر به یکی از نقاط پرطرفدار و توریستی ژاپن بدل شده است.


آیاکو در حال حاضر 41 سال سن دارد، ازدواج کرده و البته کمابیش به کار بازیگری ادامه می‌دهد. او بیشتر در سریال‌ها حضور پیدا می‌کند در سال 2005 نیز در فیلم سینمایی «معجزه در چهار روز» حضور پیدا کرد. او به عنوان بازیگر خیلی فعالی شناخته نمی‌شود.


یوکو تاناکا:


«یوکو تاناکا» ایفاگر نقش اوشین در سنین 16 تا 46 سالگی است. تاناکا متولد 29 آوریل 1955 (8 خرداد سال 1334) است و در زمان ایفای نقش جوانی اوشین 27 سال سن داشته است.


خرید سریال سالهای دور از خانه دوبله فارسی

او کارش را به صورت رسمی در سال 1981 آغاز می‌کند و در یک فیلم سینمایی نقش مکمل را ایفا می‌کند.


تاناکا با ایفای نقش جوانی اوشین به شهرت رسید و در همین روزهای اوج شهرت با «کنجی ساوادا» یک خواننده و نوازنده ژاپنی ازدواج کرد.


او که الان زنی 57 ساله است، همان‌قدر که در عرصه تلویزیون فعال بوده، در عرصه سینما هم فعال بوده و آخرین فیلمی که در آن حضور داشته، «توموگویی» است که به تازگی مراحل تولید آن تمام شده است.


خرید سریال سالهای دور از خانه دوبله فارسی

 او قبل از بازی در نقش اوشین، جایزه نقش مکمل جشنواره فیلم یوکوهاما را برای فیلم ایجاناکا گرفته بود و 2 سال قبل جایزه بهترین بازیگر زن تلویزیون را برای بازی در سریال «مادر» بدست آورد.


نوبوکو اوتاوا:


اوتاوا نقش اوشین را در سال‌های 50 تا 84 سالگی ایفا کرده است. او متولد 1 اکتبر سال 1925 (9 مهر ماه سال 1304) است و یکی از بازیگران سرشناس ژاپن محسوب می‌شود.


او در زمان ساخت سریال اوشین 57 ساله بود و بازیگری است که در بیش از 134 فیلم سینمایی در بین سال‌های 1950 تا 1994 ایفای نقش کرده است.


اوتاوا برای اولین بار در سال 1951 در فیلم سینمایی «داستان یک همسر دوست داشتنی» به کارگردانی «کانتو شیندو» ایفای نقش کرد و در سال 1977 نیز با همین کارگردان ازدواج کرد.


او 19 جایزه از جشنواره‌های فیلم ژاپن گرفت که از جمله آنها می‌توان به جایزه بهترین بازیگر مکمل زن در نوزدهمین جشنواره از جوایز آکادمی سینمای ژاپن اشاره کرد.


خرید سریال سالهای دور از خانه دوبله فارسی

اوتاوا در سن 69 سالگی و زمانی که داشت در فیلم سینمایی «آخرین یادداشت» بازی می‌کرد، بر اثر سرطان کبد درگذشت.

خرید        سوال از فروشنده